2018-03-01
НАКАЗ
Відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», п. 9.20 ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу», наказу відділу освіти Новооодеської райдержадміністрації №155 від 01.03.2018року «Про тимчасове призупинення навчально-виховного процесу в Михайлівській ЗОШ І-ІІ ст.», у зв’язку з підвищенням рівня захворюваності на грип, ГРВІ серед учнів (із 32 учнів, відсутні за хворобою – 9 (28%), з метою недопущення виникнення епідемії грипу та гострих респіраторних захворювань, розповсюдження захворюваності серед учасників навчально-виховного процесу
НАКАЗУЮ:
1. Призупинити, з 01 по 07 березня 2018 року (включно) до стабілізації епідеміологічної ситуації, навчально-виховний процес в Михайлівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Новоодеської районної ради у зв’язку з перевищенням граничного порогу захворюваності на грип та ГРВІ.
2. Порядок роботи та праці вчителів визначити згідно положень колективного договору навчально-виховного закладу та трудового законодавства України.
3. Вчителям школи та класним керівникам:
3.1. Щоденно погоджувати з медичними установами дані про стан захворюваності на грип та ГРВІ серед учнів школи.
3.2. Повідомити батьків учнів про зміни в режимі роботи школи, довести даний наказ до відома батьків, учнів.
3.3. Провести роз’яснювальну роботу серед учнів школи щодо поведінки в умовах низьких температур, запобігання випадкам переохолодження та обмороження, навчання з надання першої медичної допомоги при переохолодженні. 01.03.2018
3.4. Провести позапланові інструктажі з безпеки життєдіяльності з учнями та працівниками щодо безпечного користування обігрівальними приладами тощо. 01.03.2018
3.5. Провести роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю щодо правил безпечної поведінки дітей удома. 01.03.2018
3.6. Провести бесіди з учнями й батьками щодо правил поведінки, збереження життя і здоров’я дітей під час вимушеного призупинення навчальних занять.
01.03.2018
3.7. Невідкладно інформувати директора школи про надзвичайні випадки з учнями Терміново
3.8. Забезпечити інформування учнів та їхніх батьків про умови відпрацювання навчальних програм, дистанційну навчальну діяльність засобами шкільного сайту та індивідуальних консультацій в період карантину
з 01.03.2018 року по 07.03.2018 року
3.9. Внести корективи до календарно – тематичного планування, планів виховної роботи, пов’язані з відпрацюванням навчальних програм. Взяти до уваги, що ущільненню підлягає не більше 1/3 навчального матеріалу
до 07.03.2018 року
3.10. Забезпечити відповідне оформлення записів в класних журналах шляхом ущільнення навчальних тем та проведення додаткових занять.
протягом ІІ семестру 2017-2018н.р.
3.11. Спланувати свою роботу під час призупинення навчально-виховного процесу до різних видів організаційно-педагогічної роботи та індивідуальні форми методичної роботи. Проводити роботи:
- розробити роздатковий матеріал по предметах;
- упорядкувати у кабінетах методичну літературу;
- здійснити підготовку та провести засідання методичних об’єднань;
- написання та підготовка розробок, сценаріїв масових заходів тощо;
- робота в кабінетах щодо утримання матеріально технічної бази;
- виготовлення методичних посібників, пристроїв, наочного приладдя;
- ремонт приладів, інструментів, профілактичні роботи з обслуговування
шкільного обладнання та інвентарю;
- роботи з благоустрою і поліпшення санітарного стану приміщень,
провести в кабінетах генеральне прибирання з використанням
дезініфкуючих засобів;
- планова інвентаризація матеріальних цінностей у кабінетах.
3.12. Підготувати домашні завдання з предметів для розміщення на сайті
до 02.03.2018
3.13. Пропущений під час призупинення навчально-виховного процесу навчальний матеріал опрацювати за рахунок ущільнення навчального матеріалу, шляхом організованого дистанційного навчання з усіх предметів для самостійного навчання учнів та за рахунок оптимізації навчального процесу, а саме:
- розміщення у соціальних мережах, на сайті школи навчального матеріалу, тестовихзавдань;
- надання по e-mail індивідуальних завдань учням;
- розробка тематичних самоосвітніх програм для школярів тощо.
4. Котруці Г.Л.., відповідальній за оформлення сайту школи:
4.1. Розмістити цей наказ на сайті школи. 01.03.2018
4.2.Розмістити на сайті школи інформацію про призупинення навчально-виховного процесу. 01.03.2018
4.3. Розмістити на сайті школи домашні завдання з метою надолуження навчального матеріалу із посиланням на навчальні ресурси
До 03.03.2018
5. На період тимчасового призупинення навчально-виховного процесу відмінити проведення навчальних, культурних, спортивних та інших масових заходів з учнями.
6. Покласти персональну відповідальність за дотримання санітарних норм, температурного режиму, безпечного функціонування закладу на комірника школи Модіну Є.О., організацію навчально – виховного процесу та виконання програм - на вчителів-предметників
7. Техпрацівникам школи забезпечити дотримання:
7.1. санітарно-гігієнічних умов (провітрювання, вологе прибирания з використанням дезініфкуючих засобів тощо) у школі
7.2. забезпечити посилені заходи щодо підтримання інженерних споруд, мереж, комунікацій, дотримання техніки безпеки та необхідного температурного режиму;
7.3. безпечного функціонування закладу, обмежити доступ сторонніх осіб до школи;
7.4. організувати та провести санітарні заходи перед прийомом дітей.
8. Вчителю Притулі Г.В.:
8.1. щодня до 09.00 год. надавати інформацію про стан захворюваності учнів до відділу освіти Новоодеської райдержадміністрації ( Мушкей О.А.).
8.2. провести цільові інструктажі з охорони праці з працівниками школи
01.03.2018року
8.3. організувати вхідний контроль за станом здоров’я працівників.
9. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор школи Т.В. Гребенюк
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |