КАРАНТИН

2018-03-01


НАКАЗ

Відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», п. 9.20 ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу», наказу відділу освіти Новооодеської райдержадміністрації №155 від 01.03.2018року «Про тимчасове призупинення навчально-виховного процесу в Михайлівській ЗОШ І-ІІ ст.», у зв’язку з підвищенням рівня захворюваності на грип, ГРВІ серед учнів (із 32 учнів, відсутні за хворобою – 9 (28%), з метою недопущення виникнення епідемії грипу та гострих респіраторних захворювань, розповсюдження захворюваності серед учасників навчально-виховного процесу

НАКАЗУЮ:

1. Призупинити, з 01 по 07 березня 2018 року (включно) до стабілізації епідеміологічної ситуації, навчально-виховний процес в Михайлівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Новоодеської районної ради у зв’язку з перевищенням граничного порогу захворюваності на грип та ГРВІ.

2. Порядок роботи та праці вчителів визначити згідно положень колективного договору навчально-виховного закладу та трудового законодавства України.

3. Вчителям школи та класним керівникам:

3.1. Щоденно погоджувати з медичними установами дані про стан захворюваності на грип та ГРВІ серед учнів школи.

3.2. Повідомити батьків учнів про зміни в режимі роботи школи, довести даний наказ до відома батьків, учнів.

3.3. Провести роз’яснювальну роботу серед учнів школи щодо поведінки в умовах низьких температур, запобігання випадкам переохолодження та обмороження, навчання з надання першої медичної допомоги при переохолодженні. 01.03.2018

3.4. Провести позапланові інструктажі з безпеки життєдіяльності з учнями та працівниками щодо безпечного користування обігрівальними приладами тощо. 01.03.2018

3.5. Провести роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю щодо правил безпечної поведінки дітей удома. 01.03.2018

3.6. Провести бесіди з учнями й батьками щодо правил поведінки, збереження життя і здоров’я дітей під час вимушеного призупинення навчальних занять.

01.03.2018

3.7. Невідкладно інформувати директора школи про надзвичайні випадки з учнями Терміново

3.8. Забезпечити інформування учнів та їхніх батьків про умови відпрацювання навчальних програм, дистанційну навчальну діяльність засобами шкільного сайту та індивідуальних консультацій в період карантину

з 01.03.2018 року по 07.03.2018 року

3.9. Внести корективи до календарно – тематичного планування, планів виховної роботи, пов’язані з відпрацюванням навчальних програм. Взяти до уваги, що ущільненню підлягає не більше 1/3 навчального матеріалу

до 07.03.2018 року

3.10. Забезпечити відповідне оформлення записів в класних журналах шляхом ущільнення навчальних тем та проведення додаткових занять.

протягом ІІ семестру 2017-2018н.р.

3.11. Спланувати свою роботу під час призупинення навчально-виховного процесу до різних видів організаційно-педагогічної роботи та індивідуальні форми методичної роботи. Проводити роботи:

- розробити роздатковий матеріал по предметах;

- упорядкувати у кабінетах методичну літературу;

- здійснити підготовку та провести засідання методичних об’єднань;

- написання та підготовка розробок, сценаріїв масових заходів тощо;

- робота в кабінетах щодо утримання матеріально технічної бази;

- виготовлення методичних посібників, пристроїв, наочного приладдя;

- ремонт приладів, інструментів, профілактичні роботи з обслуговування

шкільного обладнання та інвентарю;

- роботи з благоустрою і поліпшення санітарного стану приміщень,

провести в кабінетах генеральне прибирання з використанням

дезініфкуючих засобів;

- планова інвентаризація матеріальних цінностей у кабінетах.

3.12. Підготувати домашні завдання з предметів для розміщення на сайті

до 02.03.2018

3.13. Пропущений під час призупинення навчально-виховного процесу навчальний матеріал опрацювати за рахунок ущільнення навчального матеріалу, шляхом організованого дистанційного навчання з усіх предметів для самостійного навчання учнів та за рахунок оптимізації навчального процесу, а саме:
- розміщення у соціальних мережах, на сайті школи навчального матеріалу, тестовихзавдань;
- надання по e-mail індивідуальних завдань учням;
- розробка тематичних самоосвітніх програм для школярів тощо.

4. Котруці Г.Л.., відповідальній за оформлення сайту школи:

4.1. Розмістити цей наказ на сайті школи. 01.03.2018

4.2.Розмістити на сайті школи інформацію про призупинення навчально-виховного процесу. 01.03.2018

4.3. Розмістити на сайті школи домашні завдання з метою надолуження навчального матеріалу із посиланням на навчальні ресурси

До 03.03.2018

5. На період тимчасового призупинення навчально-виховного процесу відмінити проведення навчальних, культурних, спортивних та інших масових заходів з учнями.

6. Покласти персональну відповідальність за дотримання санітарних норм, температурного режиму, безпечного функціонування закладу на комірника школи Модіну Є.О., організацію навчально – виховного процесу та виконання програм - на вчителів-предметників

7. Техпрацівникам школи забезпечити дотримання:

7.1. санітарно-гігієнічних умов (провітрювання, вологе прибирания з використанням дезініфкуючих засобів тощо) у школі

7.2. забезпечити посилені заходи щодо підтримання інженерних споруд, мереж, комунікацій, дотримання техніки безпеки та необхідного температурного режиму;

7.3. безпечного функціонування закладу, обмежити доступ сторонніх осіб до школи;

7.4. організувати та провести санітарні заходи перед прийомом дітей.

8. Вчителю Притулі Г.В.:

8.1. щодня до 09.00 год. надавати інформацію про стан захворюваності учнів до відділу освіти Новоодеської райдержадміністрації ( Мушкей О.А.).

8.2. провести цільові інструктажі з охорони праці з працівниками школи

01.03.2018року

8.3. організувати вхідний контроль за станом здоров’я працівників.

9. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи Т.В. Гребенюк

Кiлькiсть переглядiв: 385

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930